Υπάλληλος για Τηλεφωνικό Κέντρο και Υποδοχή  

Πάροδος Λεωφόρος Κηφισού 174, Άγιος Ιωάννης Ρέντης, Ελλάδα
0 Λήγει σε 2 εβδομάδες

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Σου αρέσει η επικοινωνία, έχεις διάθεση για εξυπηρέτηση και θέλεις να εργαστείς στον χώρο της τεχνολογίας; Τότε θα χαρούμε πολύ να μας στείλεις το βιογραφικό σου! Η Megasoft επιθυμεί να εντάξει στην ομάδα της Υπάλληλο για το τηλεφωνικό της Κέντρο.

 

Περιγραφή Θέσης

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με στόχο την ολοκληρωμένη και έγκαιρη εξυπηρέτηση αιτημάτων πελατών
  • Προώθηση κλήσεων στα αρμόδια τμήματα
  • Αποτελεσματική και έγκαιρη ενημέρωση της βάσης δεδομένων (CRM) έπειτα από κάθε κλήση και τήρηση αρχείου
  • Συντονισμός με άλλα τμήματα για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και συνεργατών της εταιρείας
  • Διαχείριση εγγράφων, αλληλογραφίας και αρχειοθέτηση
  • Διαχείριση ραντεβού
  • Υποδοχή επισκεπτών

 

Απαιτούμενα προσόντα

  • Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο και στη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων
  • Οργανωτικές δεξιότητες και διαχείρισης εργασιών ταυτόχρονα
  • Καθορισμός προτεραιοτήτων και αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  • Απόφοιτοι /ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI
  • άριστη γνώση της Ελληνικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική αντίληψη
  • Ικανότητα προσαρμογής σε δυναμικό εργασιακό περιβάλλον
  • Επιθυμία για μάθηση και βελτίωση

Τι σου προσφέρουμε

  • Εκπαίδευση πάνω στα πιο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία
  • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Διατακτικές σίτισης Up Hellas
  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Σεβασμό στον προσωπικό χρόνο

Oι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα αναφέροντας τον κωδικό θέσης CCR24 με e-mail στο: [email protected]. Όλα τα βιογραφικά θα τύχουν απόλυτης εχεμύθειας.

Περιοχή