Ζητείται υπάλληλος έως 29 ετών για υποστήριξη γραφείου του τμήματος εξαγωγών εμπορικής εταιρίας με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Αρμοδιότητες:
– Επικοινωνία με πελάτες και μεταφορικές
– Παραγγελιοληψία και καταχώρηση παραγγελιών
– Επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας για την προετοιμασία της παραγγελίας προς αποστολή
– Συντονισμός και διευθέτηση φορτώσεων
– Παρακολούθηση όλου του κύκλου της παραγγελίας μέχρι την παράδοση στον πελάτη
– Διαχείριση παραπόνων πελατών
– Συμμετοχή σε εκθέσεις
Απαραίτητα προσόντα:
– Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
– Πολύ καλή χρήση Η/Υ
– Γνώση και προϋπηρεσία σε πρόγραμμα ERP
– Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
– Η γνώση της Ρωσικής ή Γερμανικής γλώσσας θα εκτιμηθεί ως πρόσθετο προσόν
E-mail αποστολής βιογραφικών: [email protected]