Iliana

Remote Εκπρόσωπος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών στα Γερμανικά – Freelancer

Αττική, Ελλάδα
0 / μήνα Λήγει σε 3 εβδομάδες

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η United Call Centers είναι παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή υπηρεσιών πολυγλωσσικών τηλεφωνικών κέντρων χρησιμοποιώντας εργατικό δυναμικό στο σπίτι. Στα United Call Centers παρέχουμε υπηρεσίες BPO OmniChannel Front Office παγκοσμίως σε όλες τις γλώσσες και αυτήν τη στιγμή αναζητούμε ταλαντούχους CSR που μιλάνε Γερμανικά για τη διεθνή απομακρυσμένη ομάδα μας.

Αυτήν τη στιγμή αναζητούμε ταλαντούχα άτομα για να συμμετάσχουν στο διευρυνόμενο έργο Shared-Green Mobility.

Κατόπιν της αίτησης, υποβάλετε το αγγλικό βιογραφικό σας.

Επίσης, προετοιμαστείτε να παρέχετε μια σύντομη (4-5 λεπτά) ηχογράφηση φωνής στα γερμανικά και μια στα αγγλικά, όπου παρουσιάζεστε και εξηγείτε γιατί θέλετε να συνεργαστείτε μαζί μας.

Αρμοδιότητες ρόλου:

· Εργασίες εξυπηρέτησης πελατών εισερχόμενων και εξερχόμενων: ​​απάντηση σε εισερχόμενες κλήσεις και γραπτά μηνύματα σε email και συνομιλία στην γερμανική και αγγλική γλώσσα έγκαιρα και πραγματοποίηση ψυχρών κλήσεων

· Βοήθεια με τυχόν πρόσθετες διοικητικές εργασίες στην καμπάνια

· Μάθετε και ακολουθήστε οδηγίες, χρησιμοποιήστε τυπικές διαδικασίες λειτουργίας και σενάρια κλήσεων, συχνές ερωτήσεις όπως παρέχονται από τη διοίκηση

· Βεβαιωθείτε ότι το Service Desk πληροί όλες τις απαιτήσεις συμμόρφωσης με την SLA για την επιχείρηση, ασκώντας νοοτροπία ιδιοκτησίας στις ανάγκες των πελατών, δείχνοντας σεβασμό και προσοχή σε όλα τα μέλη της ομάδας και συμβάλλοντας βελτιώσεις όπου είναι δυνατόν

· Να είστε έγκαιρα και διαθέσιμοι για δεδομένες βάρδιες

· Συμμετοχή σε όλες τις απαιτούμενες εκπαιδεύσεις

· Αντικατάσταση άλλων εκπροσώπων εάν χρειάζεται

· Άμεση ανατροφοδότηση σε περίπτωση δυσκολιών ή προβλημάτων με το χρησιμοποιούμενο πρόγραμμα

 

Απαραίτητα Προσόντα

· Γνώση τουλάχιστον Γ1 Γερμανικής και B2 Αγγλικής γλώσσας. (Να είστε έτοιμοι να προσκομίσετε πιστοποίηση του επιπέδου της γλώσσας σας, διαφορετικά θα σας ζητηθεί να κάνετε τα τεστ μας για να επαληθεύσετε τις γνώσεις σας.)

· Εμπειρία 1 έτους σε τηλεφωνικό κέντρο σε ανάλογη θέση

· Άριστες δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας

· Γνώση σε εφαρμογές Microsoft Office Suite και Online

· Καλή οργάνωση και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων

Απαιτήσεις περιβάλλοντος εργασίας:

· Ήσυχο χώρο εργασίας (οι εργασίες παραδίδονται από την άνεση του σπιτιού του αντιπροσώπου υποστήριξης πελατών)

· Ακουστικά USB (το ξεχωριστό μικρόφωνο και τα μεγάφωνα δεν είναι αρκετά καλά για τη διαχείριση κλήσεων)

· Υπολογιστής ή φορητός υπολογιστής με λειτουργικό σύστημα Windows (Windows 8 ή νεότερο)

· Ευρυζωνική σύνδεση στο Διαδίκτυο (το κινητό Διαδίκτυο δεν είναι αρκετά καλό για τη διαχείριση κλήσεων)

Η προσφορά μας:

· 8 ευρώ/ώρα, μηνιαίως. Πληρώνουμε τις πρώτες δέκα εργάσιμες ημέρες του μήνα που ακολουθεί τον μήνα εργασίας

· Εργασία εξ αποστάσεως

· Ευέλικτο πρόγραμμα

 

 

Περιοχή