Ζητείται υπάλληλος έως 29 ετών για υποστήριξη ηλεκτρονικού καταστήματος εξωτερικού εμπορικής εταιρίας με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Αρμοδιότητες:
– Επικοινωνία, εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων πελατών
– Παραγγελιοληψία και καταχώρηση παραγγελιών
– Επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας για την προετοιμασία της παραγγελίας προς αποστολή
– Επικοινωνία με courier για το συντονισμό και τη διευθέτηση των αποστολών
– Παρακολούθηση όλου του κύκλου της παραγγελίας μέχρι την παράδοση στον πελάτη
– Εξυπηρέτηση πελάτων στα social media
Απαραίτητα προσόντα:
– Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
– Άριστη γνώση Ιταλικής ή/και Γαλλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
– Πολύ καλή χρήση Η/Υ
– Θα εκτιμηθεί προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
E-mail αποστολής βιογραφικών: [email protected]