Front Office Manager

Santorini 847 02, Greece
€ 1.300 - € 1.600 / μήνα Έληξε πριν 1 έτος
Η αγγελία έχει λήξει.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Αναζητούμε Front Office Manager για τα ξενοδοχεία μας, White Pearl Villas, White Pearl Cavalieri, Elysian Santorini, και το καινoύριο ξενοδοχειακό μας project, Elysian Retreat για τη σεζόν 2023.

Είσαι επαγγελματίας στο χώρο του τουρισμού με σταθερό εργασιακό ήθος, υψηλό επίπεδο ακεραιότητας, υπέρμαχος της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης και της συνεχούς προσωπικής ανάπττυξης και αναζητάς μια νέα εργασιακή εμπειρία να αναδείξεις το ταλέντο του; Τότε έχεις αυτά που ψάχνουμε και μια μοναδική δυνατότητα επαγγελματική εξέλιξης σε ένα ευχάριστο πλαίσιο που θέτει στον πυρήνα του την ευημερία του εργαζόμενου και την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του.

Τι ζητάμε από εσένα;

  • Προαπαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα
  • Πτυχίο τουριστικών επαγγελμάτων ή στη διοίκηση επιχειρήσεων ή σε άλλο συναφές γνωστικό αντικείμενο
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας (προφορικός και γραπτός λόγος)
  • Τουλάχιστον 2 έως 3 έτη προϋπηρεσίας σε ξενοδοχείο ή τουριστικό κατάλυμα σε αντίστοιχη θέση
  • Άριστος χειρισμός MS Office (excel, word κλπ)
  • Γνώση στα ξενοδοχειακά λογισμικά κρατήσεων και online booking πλατφόρμες (Webhotelier, Booking, Expedia, Agoda κλπ).
  • Εξαιρετικές ηγετικές, οργανωτικές και διαπροσωπικές δεξιότητες
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητές, ευγένεια, θετικότητα και χαμογελαστή παρουσία (excellent customer service skills)
  • Καινοτόμος και στρατηγικός τρόπος σκέψης
  • Ικανότητα στην ενεργητική ακρόαση των πελατών και ενσυναίσθηση
  • Ικανότητα λήψης αποφάσεων και πρωτοβουλιών με γνώμονα τις πολιτικές του ξενοδοχείου
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο
  • Ικανότητα πρόβλεψης, διορατικότητα, και ευρηματικότητα όταν ανακύπτουν σύνθετα  ζητήματα που απαιτούν έγκαιρης επίλυσης (problem prevision & problem solving)
  • Αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στις ικανότητές σου και τις υπηρεσίες που παρέχεις
  • Συνέπεια στην παροχή λεπτομερών και ορθών αναφορών (reporting skills)
  • Οργανωτικότητα, ικανότητα διεκπεραίωσης πολλαπλών εργασιών ταυτόχρονα μέσω ορθής προτεραιοποίησης και διαχείρισης του χρόνου (multitasking & prioritizing skills)
  • Ομαδικό πνεύμα εργασίας για την διασφάλιση της άρτιας συνεργασίας μεταξύ όλων των τμημάτων του ξενοδοχείου (teamwork)

Επιπρόσθετες θεμιτές δεξιότητες και προσόντα

  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας
  • Εμπειρία στις πωλήσεις
  • Εμπειρία στα social media

 

Τι θα σε κάνει όμως πραγματικά να ξεχωρίσεις;

Η στοχοπροσήλωση, η πηγαία σου αγάπη για τον τουρισμό, και η ταύτιση σου με ένα μοντέλο πελατοκεντρικής νοοτρόπίας και παροχής εξαιρετικού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών.

Εάν ενταχθείς στην ομάδα μας θα εκπαιδευτείς, θα εμπλουτίσεις τις δεξιότητές σου, θα εκτοξεύσεις το βιογραφικό σου και θα έχεις το χώρο να καλλιεργήσεις και να αναπτύξεις τις δικές σου ιδέες ώστε να αφήσεις το δικό σου στίγμα. Η εξέλιξή σου θα είναι μονόδρομος, όχι απλά επιλογή.

 

Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου;

  • Συμμόρφωση με τους κανονισμούς, τις πολιτικές και τα SOP’s της επιχείρησης
  • Υποδοχή πελατών κατά την άφιξη και αναλυτική ενημέρωση σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις παροχές του ξενοδοχείου
  • Ολοκλήρωση διαδικασίας check in, διεκπεραίωση πληρωμών και ορθή ταυτοποίηση στοιχείων των πελατών
  • Έλεγχος και διασφάλιση της άριστης καθαριότητας των δωματίων πριν την άφιξη των πελατών
  • Συνοδεία πελατών στα δωμάτια και παρουσίαση των χαρακτηριστικών τους
    Γνώση λειτουργιών του ξενοδοχείου (πχ. ξεκλείδωμα safe box)
  • Συνεχής επίβλεψη όλων των επιμέρους τμημάτων του ξενοδοχείου για την διασφάλιση του βέλτιστος επιπέδου εξυπηρέτησης
  • Συντονισμός, καθοδήγηση και υποστήριξης του τμήματος υποδοχής, ορθή κατανομή αρμοδιοτήτων για την επίτευξη του πιο αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας
  • Συντονισμός του προσωπικού καθαριότητας, συντήρησης, τμήματος αχθοφόρων και συνεχής επικοινωνία μεταξύ των εν λόγω τμημάτων για διασφάλιση της ορθής λειτουργίας του ξενοδοχείου
  • Επίγνωση των βαθμολογιών ικανοποίησης των επισκεπτών στις οnline πλατφόρμες για σκοπούς ανατροφοδότησης και προκειμένου να επιτυγχάνεται η συστηματική  αύξηση της συνολικής ικανοποίησης των πελατών
  • Επιθεώρηση των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου για την διασφάλιση της άρτιας εικόνας και άριστης λειτουργίας του
  • Συστηματική επιθεώρηση της εξωτερικής εικόνας των εργαζομένων του ξενοδοχείου (πχ. καθαριότητα, ευπρέπεια)
  • Προώθηση υπηρεσιών του ξενοδοχείου και του ομίλου και επίβλεψη των διαδικασιών πώλησης του τμήματος της υποδοχής για τη μεγιστοποίηση των εσόδων
  • Διασφάλιση συνεχούς ανατροφοδότησης από τους πελάτες για επιβεβαίωση θετικής εμπειρίας διαμονής κατά την παραμονή τους
  • Έγκαιρη και αποτελεσματική παρέμβαση σε ενδεχόμενη κρίση. Follow-up μετά την κρίση για επιβεβαίωση της ευημερίας των πελατών
  • Γνώση των πολιτικών πληρωμής/ακύρωσης και ικανότητα διεκπεραίωση μιας κράτησης ή παροχής πληροφοριών δια του τηλεφώνου.  Άριστη συνεργασία με το τμήμα κρατήσεων
  • Επαγρύπνηση για συντονισμό και διευθέτηση upsale, cross-selling & upgrade όταν καθίσταται δυνατά σε επικοινωνία με το τμήμα κρατήσεων
  • Οργάνωση υπηρεσιών μεταφοράς και λοιπών δραστηριοτήτων αναψυχής κατόπιν αιτήματος για επερχόμενες κρατήσεις ή in- house πελάτες
  • Υπεύθυνη διαχείριση του ταμείου και συνέπεια στη αποστολή αναφορών (reporting) στα ανώτερα τμήματα
  • Διεκπεραίωση check out πελατών και τιμολόγηση
  • Εκτέλεση άλλων καθηκόντων όπως ζητούνται από τη διοίκηση

 

Ποιοι είμαστε εμείς;

Η WP Hospitality είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στο χώρο του τουρισμού, αποτελούμενη από 4 πολυτελής ξενοδοχειακές μονάδες στη Σαντορίνη και με μια φρέσκια και σύγχρονη προσέγγιση στην ελληνική φιλοξενία που θέτει σε προτεραιότητα τόσο την ευδαιμονία των πελατών όσο και την ευημερία των εργαζομένων. Ανυπομονούμε να λάβουμε τη αίτησή σου! Καλή επιτυχία.

Περιοχή

Η αγγελία έχει λήξει.