Ο/Η Procurement Coordinator είναι υπεύθυνος/η για όλες τις προμήθειες της εταιρείας (υλικά, μηχανήματα, εργαλεία, κλπ.) και θα αναφέρεται στον Διευθυντή Εφοδιαστικής Αλυσίδας της εταιρείας.
Αρμοδιότητες:
· Επικοινωνία & διαπραγμάτευση όρων – οικονομικών συναλλαγών με προμηθευτές
· Διαχείριση και συντονισμός παραγγελιών προς προμηθευτές.
· Κατάρτιση χρηματοοικονομικών και στατιστικών reports για τους τομείς ευθύνης της θέσης όπως αξία απογραφών ειδών αποθηκών, πορεία παραγγελιών προμηθειών, κόστη προμήθειας και διαχείρισης αποθεμάτων, χρόνοι ανανέωσης αποθεμάτων κλπ.
Ικανότητες:
· Ιεράρχηση προτεραιοτήτων
· Εμπειρία στη διοικητική υποστήριξη
· Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
· Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και αποφάσεων
· Ευελιξία
· Ανεπτυγμένες δεξιότητες επικοινωνίας, ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών
Απαιτήσεις- Προσόντα-Προϋπηρεσία :
· Άριστη γνώση Windows, Word, Excel, PowerPoint, Outlook και internet
· Εμπειρία εργασίας σε μηχανογραφικό περιβάλλον ERP. Επιθυμητή γνώση χειρισμού του ERP της Entersoft
· Γνώση ηλεκτρονικών εξαρτημάτων για σύγκριση τεχνικών προδιαγραφών επιθυμητή
· Εμπειρία στους τομείς των εισαγωγών – εξαγωγών και της εφοδιαστικής αλυσίδας
Προσφέρονται: ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, άριστες προοπτικές εξέλιξης.
Παρακαλούμε αποστείλατε βιογραφικό σημείωμα e-mail: [email protected] αναγράφοντας και τον κωδικό της θέσης