Σύμβουλος Διαχείρισης & Ανάπτυξης Πελατολογίου

Αθήνα, Ελλάδα
0 Έληξε πριν 3 έτη
Η αγγελία έχει λήξει.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η Αctionline, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών, στα Δυτικά Προάστια Αττικής.

Περιγραφή Θέσης:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες με σκοπό την διακράτηση της πελατειακής βάσης.
  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών για την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων.
  • Ημερήσια καταχώριση των πληροφοριών στην πελατειακή βάση δεδομένων.
  • Τηλεφωνική διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων και των παραπόνων.
  • Διαχείριση & επεξεργασία των τηλεφωνικών παραγγελιών σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρείας.

Προσόντα:

  • Απόφοιτος ΑΕΙ / ΑΤΕΙ σχολής διοίκησης, οικονομίας ή συναφούς πεδίου.
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση χειρισμού προγραμμάτων CRM & MS Office
  • Προϋπηρεσία 2-3 ετών σε θέση τηλεφωνικών πωλήσεων ή σε τμήμα διακράτησης πελατών.
  • Εξαιρετικές διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
  • Ευχέρεια και άνεση στην προφορική επικοινωνία

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικές μηνιαίες αποδοχές και bonus αποδοτικότητας
  • Πενθήμερη απασχόληση, (full time κυρίως πρωινό ωράριο με 1 απογευματινό την εβδομάδα)
  • Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα  ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Περιοχή

Η αγγελία έχει λήξει.