OmegaSystems

Τεχνικός Πληροφορικής

Δημητρίου Γούναρη 9-11, Πάτρα, Ελλάδα
0 Έληξε πριν 2 έτη
Η αγγελία έχει λήξει.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Σε αυτήν την θέση θα παρέχετε επιτόπου τεχνική υπηρεσία και υποστήριξη σε περίπτωση προβλημάτων/δυσλειτουργιών.
Πιο συγκεκριμένα θα:
• Διαγνώσεις και θα αντιμετωπίσεις προβλήματα που έχουν εκχωρηθεί, θα πρέπει να κατανοήσεις τις απαιτήσεις του πελάτη και να προτείνεις κατάλληλες λύσεις
• Παρέχεις τεχνική υποστήριξη επιτόπου και καλύπτεις τα αιτήματα Υποστήριξης IT.
• Παρέχεις υποστήριξη στο Help Desk σε περιόδους υψηλών απαιτήσεων και θα υποστηρίζεις τους συνεργάτες μέσω τηλεφώνου όποτε χρειάζεται
• Ελέγχεις τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν για την επίλυση του προβλήματος
• Συντηρείς και θα ελέγχεις ότι οι συσκευές είναι σε καλή κατάσταση
• Δημιουργία λεπτομερούς τεκμηρίωσης και κατευθυντήριων γραμμών σχετικά με την υλοποίηση των έργων και την επίλυση πολύπλοκων προβλημάτων
• Συνεργασία με ομάδες για άλλα εταιρικά έργα
• Ενημερώσεις το back office και θα εκτελέσεις εργασίες back office (π.χ. σάρωση εγγράφων, εισαγωγή δεδομένων, μεταφόρτωση πύλης πελατών, email για ενημέρωση του αρχείου καταγραφής κλήσεων όταν επιστρέφετε στα κεντρικά γραφεία κ.λπ.) όποτε χρειάζεται
Για αυτήν την θέση θα χρειαστεί να έχεις:
-Γνώση Λειτουργικών Συστημάτων Windows Server & Microsoft Technologies
-Γνώση υπηρεσιών υποστήριξης κατασκευής και αντιμετώπισης προβλημάτων (DNS–DHCP-CA)
-Γνώση Active Directory & GPO σε μεγάλα περιβάλλοντα
-Δεξιότητες σύνταξης σεναρίων και αυτοματισμού χρησιμοποιώντας PowerShell ή άλλο εργαλείο
-Οι δεξιότητες υπολογιστών Azure Cloud και η γνώση του Microsoft Exchange Server είναι ένα πλεονέκτημα
Ισχυρές αναλυτικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων
Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες & πελατοκεντρική εργασιακή ηθική
Άριστη χρήση της αγγλικής γλώσσας (προφορικό και γραπτό)

Περιοχή

Η αγγελία έχει λήξει.